در این مقاله درباره تبلیغات گوگل، انواع آگهی گوگل، آنچه باید در مورد تبلیغات گوگل بدانید و رایج ترین اشتباهات هنگام تبلیغات تلویزیونی و آگهی های گوگل به شما ارائه می دهیم.
تبلیغات گوگل تبلیغاتی هستند که به دو روش مختلف تعریف می شوند. تبلیغات Google ADS به تبلیغاتی اطلاق میشود که وبسایتها هنگام تبلیغات برای کلمات کلیدی هزینه پرداخت میکنند و تبلیغات آنها با توجه به قیمتی که میپردازند نشان داده میشود.
این تبلیغات معمولا توسط بسیاری از شرکت ها به منظور ایجاد ظرفیت بیشتر و جذابیت بیشتر وب سایت آنها انجام می شود. هنگامی که تبلیغات Google ADS برای هر کلمه کلیدی جستجو می شود، به عنوان "تبلیغ - نام وب سایت" در ردیف اول صفحات ظاهر می شود. در برخی از کلمات کلیدی، تبلیغاتی که در بالای کلمات کلیدی ظاهر می شوند، در برخی دیگر در پایین صفحه اول ظاهر می شوند. هنگام قرار دادن تبلیغات گوگل، صفحه فرود آگهی را در نظر بگیرید! اولین چیزی که هنگام قرار دادن تبلیغات گوگل باید در نظر بگیرید صفحه فرود تبلیغات است. حتی اگر برنامه ریزی تبلیغات به خوبی انجام شود، مشکلات موجود در صفحه فرود باعث شکست تبلیغ می شود. بنابراین هنگام ارائه تیزر تبلیغاتی آنلاین از جمله آگهی اینستاگرام و گوگل باید موارد زیر را برای صفحه فرود آگهی در نظر بگیرید. زمان بارگذاری صفحه فرود مناسب بودن برای تجربه کاربری سازگاری صفحه فرود با موبایل اطلاعات مربوط به محصول در صفحه فرود تذکر به مشتری در نظر گرفتن چنین نکاتی باعث موفقیت تبلیغات و آگهی تیزر شما می شود. تاثیرتجزیه و تحلیل کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل یکی از چیزهایی که باید در مورد تبلیغات گوگل بدانید، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی است. کلمات کلیدی کلماتی هستند که کاربر در گوگل جستجو می کند و به طور کلی به دو صورت تعریف می شوند. کلمات کلیدی دم بلند و کلمات کلیدی کوتاه، رقابت برای کلمات کلیدی دم بلند کم است اما برای کلمات کلیدی کوتاه رقابت زیاد است. به طور کلی، شما می خواهید کلمات کلیدی کوتاهی را برای اولین تبلیغات خود در گوگل انتخاب کنید. اما از آنجایی که در اینجا رقابت زیادی وجود دارد، تبلیغات شما کمتر دیده می شود. در عوض، میتوانید تبلیغات موفق گوگل را با کلمات کلیدی بلند با حجم جستجوی بالا قرار دهید. تحلیل رقبا یکی از چیزهایی که باید در مورد تبلیغات گوگل و آگهی تلویزیونی بدانید، تجزیه و تحلیل رقبا است. شما می توانید رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید و تبلیغات آنها را دنبال کنید. با یافتن نقاط ضعف تبلیغات رقبای خود می توانید برای شرکت خودتان تبلیغات ایجاد کنید و از این طریق از آنها پیشی بگیرید. برای شناخت رقبای خود، باید بدانید؛ با چه کلمات کلیدی تبلیغ می کنند؟ چه بازه های زمانی تبلیغات دارند؟ سرفصل های تبلیغات چگونه است؟ محتوای تبلیغاتی آنها چیست؟ با ایجاد سوالاتی این چنینی و یافتن پاسخ این سوالات می توانید تبلیغات گوگل خود را به درستی برنامه ریزی کنید. رایج ترین اشتباهات در تبلیغات گوگل در این بخش از مقاله، اطلاعاتی در مورد رایج ترین اشتباهات افرادی که به طور کلی در گوگل تبلیغ می کنند را ارائه خواهیم داد. 1. نادیده گرفتن پیشنهادات کلیدواژه گوگل علاوه بر کلمات کلیدی که انتخاب می کنند، از کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا به تبلیغ کنندگان پیشنهاد می دهد. عدم توجه به این پیشنهادات کلیدواژه یکی از بزرگترین اشتباهات است. هنگام تبلیغ در گوگل به این کلمات کلیدی توجه کنید و مخاطبان هدف تبلیغات خود را بیش از پیش افزایش دهید. 2. عدم استفاده از کلمات کلیدی منفی مفهوم کلمات کلیدی منفی در تبلیغات گوگل به عنوان کلمات کلیدی تعریف می شود که اطمینان حاصل می کنند که تبلیغ شما در هنگام انجام پرس و جو با کدام کلمه کلیدی در بین پرس و جوهای انجام شده به طور کلی نشان داده نمی شود. از آنجایی که استفاده از کلمات کلیدی منفی در تبلیغات گوگل هزینه های تبلیغات را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد، باید در هنگام قرار دادن تبلیغات گوگل خود از کلمات کلیدی منفی استفاده کنید. 3. عدم تغییر مسیر به صفحه مرتبط یکی از اشتباهات رایج تبلیغات در گوگل این است که همه تبلیغات معمولا به صفحه اصلی هدایت می شوند. از آنجایی که کاربرانی که در گوگل جستجو می کنند می خواهند صفحاتی را در کلمه کلیدی که جستجو می کنند ببینند. بسیار مهم است که صفحه فرود آگهی شما همان صفحه در آن کلمه کلیدی هنگام تبلیغات روی یک کلمه کلیدی باشد. اگر تبلیغات خود را با تمام کلمات کلیدی به صفحه اصلی خود هدایت کنید، هزینه های تبلیغاتی شما افزایش می یابد و بازدهی که از تبلیغات دریافت می کنید کاهش می یابد. از آنجایی که از آگهی به صفحه نامربوطی ریدایرکت می کنید، شانس فروش شما کاهش می یابد و نمی توانید به نتیجه دلخواه برسید. 1. عدم استفاده از گوگل آنالیتیکس در آخرین قسمت از مقاله خود با نام آنچه باید در مورد تبلیغات گوگل بدانید، اطلاعاتی در مورد گوگل آنالیتیکس ارائه خواهیم داد. بزرگترین اشتباه تبلیغ کنندگان گوگل این است که از گوگل آنالیتیکس برای اندازه گیری تبلیغات استفاده نمی کنند. این باعث می شود که متوجه موفقیت یا ناموفق بودن تبلیغ نشوید. به همین دلیل استفاده از گوگل آنالیتیکس را که یکی از اشتباهاتی است که هنگام تبلیغات در گوگل مرتکب می شود نادیده نگیرید و حتی کم هزینه ترین تبلیغ خود را نیز تست کنید. جایگاه تبلیغات تلویزیونی جایگاه تلویزیون که محبوب ترین رسانه برای تبلیغات برندهای بزرگ است غیرقابل انکار است. به همین دلیل هنوز هم وقتی صحبت از تبلیغات می شود، تبلیغات تلویزیونی به ذهن خطور می کند. تلویزیون ابزاری است که در اکثر خانه ها یافت می شود. با تبلیغات تلویزیونی، می توانید با گسترش مخاطبان هدف خود، به مشتریان بالقوه بیشتری دست پیدا کنید. به همین دلیل، استفاده از تبلیغات تلویزیونی برای شرکت هایی که می خواهند برند خود را تبلیغ یا گسترش دهند، سودمند است. با این حال، نباید فراموش کرد که تبلیغات تلویزیونی هنگام بودجه بندی هزینه بیشتری دارند. تبلیغات تلویزیونی که دسترسی بالایی را به سرعت ارائه می دهند، زمینه ای هستند که می توانید احساسات تبلیغات خود را به راحتی به مخاطب منتقل کنید. بنابراین، برای استفاده تعاملی مناسب است. بیننده با تماشای تبلیغات به گونه ای که گویی در حال تماشای فیلم است، خود را به جای شخصیت در تبلیغات قرار می دهد. به این ترتیب، همدلی نسبت به برند افزایش می یابد. این واقعیت که تبلیغات تلویزیونی را می توان با رتبه بندی سنجید، به شما این امکان را می دهد که میزان کارآمدی تبلیغات خود را پیش بینی کنید. از این طریق می توانید به مقرون به صرفه ترین و موثرترین راه به افراد دسترسی پیدا کنید.